اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

رسانه‌ها باید رسالت خود در قبال نظام را ادا کند

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیاز به دانش رسانه‌ای و تولید محتوا داریم، گفت: رسانه‌ها باید با ارتقای دانش رسانه‌ای بتواند رسالت و دین خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنند.

رسانه‌ها باید رسالت خود در قبال نظام را ادا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مهدی فرزی صبح امروز در نشست تحلیلی رسانه‌های استان به مناسبت چهلمین سال انقلاب که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان و با موضوع بایستگی‌های رسانه‌ تراز انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که امروز جهان بشریت با آن مواجه است بحث آینده‌پژوهشی است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد:‌ رسانه باید فضای مدیریت استان و کشور را به آینده‌پژوهی برساند.

فرزی با بیان اینکه تا سال 2050 بررسی شده که انقلاب اسلامی با چه تهدیداتی مواجه خواهد بود، گفت: تهدید جدی که بیان می‌شود ادامه جنگ‌های مذهبی است که دشمنان می‌خواهند تا می‌تواند این موضوع را کش دهند و جهان اسلام و خاورمیانه را تا می‌توانند در این حوزه درگیر کنند.

وی اضافه کرد: رسانه در این مسیر می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد و با ادامه طریق مناسب برای مخاطبین مانع درگیرشدن جامعه در این جنگ شود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان کردستان جنگ‌های قومی را از دیگر مباحث و تهدیدات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و گفت: دشمنان انقلاب کلی سرمایه‌گذاری کرده بودند که بین ایران و عراق را مخدوش کنند.

فرزی تصریح کرد: از سوی دیگر ایجاد درگیری بین دولت ایران و افغانستان و گسترش جنگ‌های روانی بدون منشا در جامعه از دیگر اهداف و استراتژی‌های دشمنان علیه ایران است و الان می‌خواهند ذهن جامعه را برای این بحران آماده کنند و در این راستا دست به برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای زده‌اند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه با وجود اینکه در بوق و کرنا می‌کنند که ایران به لحاظ اقتصادی در شرایط بسیار بدی قرار دارد، گفت: همین اتاق‌های فکر دشمنان تخمین کرده‌اند که ایران در 2050 به لحاظ قدرت اقتصادی در سطح بالا قرار دارد، ولی این مباحث را انتشار نمی‌دهند.

فرزی اضافه کرد: همین اتاق‌های فکر این برآورد را کرده‌اند که تا 2050 دیگر چیزی به نام اسرائیل باقی نمی‌ماند و این کار بزرگ رسانه‌ در دهه پنجم انقلاب است که این روشنگری را انجام دهند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیاز به دانش رسانه‌ای و تولید محتوا داریم، گفت: رسانه‌های باید با ارتقای دانش رسانه‌ای بتواند رسالت خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنند.

وی افزود: اینکه ما بتوانیم از این بحران عبور و یا درون آن باقی بمانیم بستگی به نوع اطلاع‌رسانی و تحلیل‌های رسانه‌ها دارد که باید رسانه‌های ما در این حوزه بیشتر کار کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول